Perekonna mõiste

Viimasel ajal olen tihti vaadanud perekondi kus on mees naine ja laps/ed. Ühised käimised ja tegemised. Natuke kurb on, ma ise olen sellist lapsepõlve näinud ja nautinud, kahju, et Trevorile seda osaks pole saanud. Tema ehk ei oska seda soovida või on soovinud aga sellest juttu pole meil kunagi olnud. Aga sellist ühtset ema isaga koosolememist pole tema näinud v.a vanaema vanaisa sünnipäevadel kuhu oleme koos sattunud. Aga siis oleme ikkagi eraldi pered. Ma muidugi ei tea kui palju on õnnelikumad need lapsed kes sellises peres kasvavad. Ja ma ei saa öelda, et Trevor milleski ilma on jäänud, pigem ehk vastupidi. Eks ikka üritan kompenseerida vähest koosolemis aega ehk tema valitud arvutimänguga vms. Tunnistan, et meil pole väga ühist aega. Ei viitsi ta minuga väga kusagil käia, kui pakun erinevaid varjante et läheme sisi ütleb et ei viitsi. Samas enamus ajast olen lihtsalt väsinud ja on ka neid päevi kus peaaegu ei näegi teda, hommikul saadan kooli, õhtul tulen töölt ja näen teda enne magamaminekut korra kui ülevalt alla viitsib tulla.  Hiljuti oli üli pika aja nõus ta minuga toidupoodi tulema, ja suur oli minu üllatus, mul on kodus dzentelmen. Ta kandis korvi, tassis pärast toidukotti. Ma lihtsalt kõndisin kõrval ja nautisin. Peeduga poes käies kannan ikka mina korvi ja ka kotte, härra kõnnib käed taskus. Ma ausalt ei viitsi isegi enam vihjata, et kuuule halloo. Nüüd kolmekesi koos Peedu ja Trevoriga ma eriti tihti tegevusi ei leia, ausalt viimasel ajal ei leia me kooskäimisi ja Peeduga. Pigem on nii, et Peedu viib meid Trevoriga kui tahame sõbranna perele külla minna ja toob tagasi, väites, et tema ei viitsi seal olla ja kodus niipalju tegemist. Sõbranna mees on küll alati rahul ja jutu teemat neil jätkuks. Tema on eraklikum, mina vajan enda ümber sõpru ja suhtlust. Olgem ausad, ma ei mäleta eriti kuna temal lihtsalt mõni sõber külla tuli, niisama, et lihtsalt juttu ajada. Peale seda kui ta enam ei joo, ei ole seda olnudki. Tema sünnipäeval ajasin ka mina tema sõbrad kokku. Temale ei paku sellised istumised midagi, ei viitsivat vaadata kuidas teised joovad ja selle joomise alla ei mõtle ma nüüd umbesegi joomist vaid kamba peale paar kolm pld veini või shampust. Viimasel ajal on meil tavaks saanud ka meeldiv kasulikuga ühendada. Viimati tegime sõbrannal suure köögikappide koristuse, pärast grillisime, kuna meil on kõigil üheealised lapsed siis nemad tegutsesid ja möllasid omapäid. Trevor naudib külalisi ja seltskonda samapalju kui mina, tihti küsib, et kas meile keegi külla ei tulegi või 🙂

Vahel pakun, et Trevor lähme kinno, siis pole midagi põnevat vaadata. Läheme avastame Eestimaad-ei viitsi niisama autos sõita. Puberteedile suht keeruline pakkuda midagi mis teda huvitab. Kui mul on vaba päeva sisi kõik tema võistlused üritan ikka kaasas käia. Varsti juuni lõpp juuli algus ongi eest 4 päeva Pärnu Summer Cup. See on jälle see aeg kus saame koos rohkem aega veeta. Suvel korra üritame ikka ka Lemmes telkimas käia ja viimastel aastatel on kujunenud nii, et meie Trevoriga läheme päev varem ja järgmisel päeval tulevad teised järgi. Püüan talle võimalikult lõbusaks selle teha, eelmine aasta oli kaasas sugulane kes on samavana ja järgmisel päeval tuli ja naabripoiss oma perega kellega nad ühes klassis käivad. Poistel oli tegevust oi kui palju. Telikde juures neid ei näinudki, ehitasid tammi või kõksisid palli.

Ühesõnaga üritan, igal sammul, et tal oleks lõbus lahe ja huvitav. Aga miks ma tunnen ennast siis nii läbikukkununa 😦

Lisa kommentaar

