Loosidel osalemised

Ma usun, et pole väga palju inimesi, kes pole elus kordagi mingil loosimisel osalenud. FB on viimasel ajal neid täis, iga päeva loositakse välja midagi. Mõned mu tuttavad on isegi võitnud, nii et ei saa vist öelda et lootust pole. Peab vaid õnne olema. Minul seda väga pole, ma ei ütle et olen mingi hull osaleja, üldjuhul osalen sellistel loosidel, mida tõesti soovin. Niisama loosimise pärast pole vist kunagi osalenud. Kas olen võitnud? viimasel 10 aastal mitte kui midagi,kunagi ammu ammu mingis raadiosaatest sain särgi ja cd plaadi. Inimesi ongi vist kahte tüüpi kes jagavad ja osalevad kõiges ja need kes vaid seal mida tõeliselt sooviks ja siis vist ka mingi hulk kes kunagi ei osale, vähemalt FB loosides. Eks kõige suurem tõenäosus on võita neil kes jagavad kõike, ja mitte kord vaid ikka rohkem. Olen kuulnud ka seda, et tihti võidab see, kes mitte ainult ei osale vaid kas kommenteerib või küsib midagi, siis kuidagi nagu tõuseks esile, et pole tuim jagamine, vaid inimene on ka lugenud mida jagataks. Seda teooriat olen katsetanud vaid Malluka jagatud loosides. Siiani ei midagi 😦 eks näis. Hetkel käib seal Vertty rannarätiku loosimine ja ma nii nii väga tahaks sünnipäevaks seda kollast rätikut. Olen ammu seda vaadanud, aga ausalt ei ole raatsinud ise osta, kingiks saada seda oleks super. Palun palun palun loosiõnneke naerata mulle 🙂

Please-Hands-Picture

Ahjaa, mul täna viimane päev tööl enne puhkust. Vaja 21ni välja vedada siis kaks nädalat vabadust shampanskavaaaa 😀

         Kui palju teie erinevatel loosimistel osalete? Kas olete ka midagi võitnud?

 

Lisa kommentaar

