Unarusse jäetud blogi, ehk mis minu elukeses vahepeal toimunud on

Viimane postitus sai tehtud ikka väääga ammu ja selle ajaga on väha palju muutunud ja kohati pean oma sõnu sööma. Eks kellest rääkisin, polegi enam eks 🙂 suutis taaskord minu tundeid muuta. Seekord küll selle vahega, et suhtumine Trevorisse on muutunud. Arvestab ja suhtleb temaga, viskab nalja ja vahel teevad mulle isegi kambaka 🙂 . Trevor käitub ikka natuke vaoshoitult aga usun ja looda, et ajapikku suudab Peedu võita tema usalduse 100%. Ta teab seda, et meie kooselu sõltub paljuski tema suhetest Trevoriga ja selles osas ma mööndusi ei tee. Muus osas läheb meil hästi, Majas elame nüüd kolmekesi lisaks koerale, toakassile, õues olevale külakassile ja siilile kes meil kuuriall pesitseb. Tema enda korteri üürime nüüd augustist mu sõbrannale välja, nii et tegelikult suur samm meie jaoks. Siiani alati olnud vajadusel võimalus eraldi tõmmata ennast. Siiani pole seda vaja olnud, loodame et pole ka tulevikus vaja.

Mis veel uut. Kui mõni aeg tagasi tutvustasin oma uut kaaslast Sulli, siis nüüdseks on ta vahetatud Atsi vastu. Kui ma olin kogu aeg välistanud, Audi, diisel, halli värvi siis nüüd on need kõik asjad koos. Tegelikult olen rahul, mõnusalt vaikne ja öko. Kui Sulli puhul ei jaksanud kütust sisse osta siis siin ei jõua oodata millal paak tühjaks saab. Käisin just 5 päeva Pärnus ja kogu trippimise peale kulus vaid pool paaki. Ats näeb siis ise välja selline 🙂

ats

Eriti mulle meeldib ta pepu 😛 Ja mis oluline, ta olemas kõik mulle vajalikud asjad olemas, tagurdusandur, mida pole varem olnud ja nüüd naudin täiega ja püsikiirusehoidja sain ka peale, lisaks veel kliima, mida ka varem pole olnud ja pole osanud ka puudust tunda, kuid nüüd ei oskagi ilma.

Mõned päevad veel ja mul algab kahe nädalane puhuuuus. Tahaks niipalju teha ja käia aga mis on reaalsus seda veel ei tea. Kindel plaan on see, et nädala algul tõmban ennast ribadeks.  Pean korteri tühjaks tegema. Lolli peaga sai Peedule antud lubadus, et kuna tema tegi/teeb keldri korda( mina keeldun sinna minemast, kuna seal on ämblikud) siis mina teen korteri korda. Samuti ootab ema mind appi Henrit hoidma, Kadri ja Tauris on hetkel reisil Kreetal. Ja vanaema tahab linna shoppama, tal vaja uut riidekappi ja “usu” kaltsukast kardinaid. Ja kui ellu jään siis kolmapäeval tähistan oma vananemist, mingit pidu ei korralda, kes tuleb see tuleb. Ei taha, et neid kortsukesi üle lugema hakatakse :D. Nädala lõpus tahaks minna Lemmesse. Kui ilm vähegi lubaks läheks me Trevoriga juba neljapäeval otsiks mõnusama koha ja reedel tuleks teised järgi. Kamp tuleb loodetavasti mõnus, naabripere ja Tiiu Toivo oma perega pluss meie. Palun palun tee nii, et ilma oleks. Egasi puhkuseplaane pole, Tahaks Lätis käia, loomaaias ja niisama ringi tsillida, samuti pole ma kunagi käinud ei Setomaal ega Haapsalus ( sealt olen küll korra läbi sõitnud saarele) Ja üleüldse on Eestimaal palju käimata ja avastamata kohti.

                                 Mis teil puhkuse ajal plaanis? Kuna ja kuidas puhkate?

Lisa kommentaar

