Eksidest ehk mida mehed mõtlevad

Ma olen nüüd natuke segaduses.

Ma ei saa aru mis viimasel ajal toimub, Eks kellega lõpetasin suhte ära u aasta tagasi ja siiani oleme väga minimaalselt suhelnud ( jaganud koera hooldusõigust peamiselt) on nüüd väga aktiivselt taas hakanud suhtlema. Otsib põhjusi helistamiseks, isegi kutsus kinno, kus pole ta kunagi käinud,  uuris kuidas Trevoril võistlustel läks, mis ei ole teda ka kunagi varem huvitanud , nagu kõik muud Trevori tegemised.Kutsub veini jooma, teeb väikseid kingitusi ( nt jättis mulle ukse taha kanistri aknapesuvedelikuga, kui just eelmine päev tuli jutuks et mul see otsas) jne jne Nüüd siis eile naistepäeva puhul oli hommikul saatnud sõnumi ja õhtul tõi kimbu tulpe. Ma olen nagu möhh. Lilli on ta toonud mulle vaid sünnipäevaks, muidu ei midagi. Ja täna siis helistab, et mis teen ta tahaks mind kohvile kutsuda ja rääkida. Aga kuna ma olen tööl , eks siis teine kord. Mis toimub? Kas üksindus on ta tõesti nii meeleheitele viinud või mis seal taga on? Mul pole vähimatki tahtmist suhet üles soojendada, pole suutnud unustada tema suhtumist Trevorisse ja ei usu, et see kuidagi muutunud oleks. Ausalt ma olen natuke paanikas. Peas kerivad mitmed varjandid miks asjad nii toimivad ja ma ei oska lahendust välja mõelda. Kõige õigem oleks muidugi oodata ja vaadata mis saama hakkab. Kohati muidugi on tähelepanu meelitav, aga kas just temalt…..  Seda suppi on temaga üles soojendatud varemgi ja lõpptulemus ei vii kuhugi. Apppppiiiii, selline ärevus ja paanika tekkis järsku.

giphy

Kuidas on lood teil eksidega? Mida sellises olukorras teha?

Lisa kommentaar

