Uskumatu nädalavahetus.

Pole mitu päeva ridagi kirja pannud. Põhjuseid mitu tervis oli suht kehv ja polnud ka väga midagi toimunud. Nüüd siis vaba nädalavahetus möödas ja sellest on ühtteist rääkida küll.

Kõik sai alguse laupäevast kui läksin oma kalli vennanaisele Kadrile õnne soovima tema vananemise puhul. Vennaga olin ammu rääkinud, et mul auto piduritega mingi jama vahel justkui kaoks ära 😦 Ta siis tubli vennana läks mu autot vaatama. Enne seda just arutasime, et plaan paari kolme aasta jooksul kõik oma liisingud ära tasuda ja siis peaks mõtlema uue auto ostmisele. Me Kadri ja onuga veel panustame, et mis siis vend ütleb kas ma kujutan asju ette või läheb kohe mahakandmisele. Venna tuppa jõudes ütles ta kohe, et ma peaksin oma hetke  makseid suurendama, sest uut autot oleks vaja. Minu kalli toitsi piduritega oli kõik korras aga uks tahab eest ära tulla ja mootoriga ka mingid jamad. Mul oli et möhh, mis ma siis nagu nüüd teen 😦  ma isegi ei tea kuidas jutt läks tema auto peale, naersin, et davai lähme proovisõidule. Ma pole elades automaadiga sõitnud ja veel univeraaliga, mul ikka kõik sellised mõnusad punnid olnud. Aga sõita oli mõnus, nelivedu ja mis põhiline püsikiirusehoidja. Ühesõnaga kõik lõppes sellega, et linna sõitsime  juba oma uue autoga.

Saage tuttavaks Sulev ehk sõpradele Sull :-P
Saage tuttavaks Sulev ehk sõpradele Sull 😛

Ma pole kunagi suurte autode fänn olnud ja veel automaadiga, ja nüüd kohe mõlemad korraga, Aga ma juba mõtlen kui mõnus on sellega suvel Pärnusse võistlustele minna, kogu elu mahub ilusti ära. Autol vanust on, aga ta kohe kuidagi võitis mu südame 🙂 Nüüd tuleb vaikselt tuunima hakata, tagaklaasid tahaks ära toonida  ja korraliku mussi sisse panna. Siis hakkame koos maanteid vallutama.

Eile tuli siis täditütar oma mehega liike nõudma. Istusime, ma tegin pannkooke. Ja tuli jutuks et nad varsti hakkavad oma maja lammutama. Majas renoveerisid nad eelmisel aastal ja arvatavalt järgmisel aastal otsustasid krundi maha müüa ja maja ise laiali lammutada. See tähendab et sisustus ja ehitusmaterjale on jagamiseks. Mulle lubati uued siseuksed, naturaalparketti, telekaalune kapp ja ka katuse alla villa. Kuidas saab veel paremini minna? Nagu tõsiselt maailma parim nädalavahetus ja kõik toimus kuidagi hetkega. Ja tõdesin veekord, et vahel juhtuvad ka head asjad minuga. Ja mul on maaalima parim perekond 🙂

2zpjxj7

                                                     Kuidas teie nädalavahetus läks?

 

Lisa kommentaar

