Klassikokkutulek

Täna saatis feissi  klassivend kutse. Käis eile klassikokkutuleku  filmi vaatamas (muideks ma lähen täna seda vaatama nn deitima 😛 ) Hakkas siis arvutama, et meie lõpetamisest saab sel aasta 20 a .mööda.  Täiesti uskumatu, kas ma tõesti 20 a tagasi juba lõpetasin keskkooli. Muidugi oleks tore kokku saada, paljude elude ja tegemistega saab fb abil kursil olla. Eelmistel kokkutulekutel pole ma käinud, aeg pole sobinud või lihtsalt pole tahtmist olnud. Kas sel korral lähen? Ausalt ei tea. Ma ei tea miks aga selliste kokkutulekutega kaasneb alati mingi imelik tunne. Ärategemine pole vist õige sõna.Aga ju ma olen leidnud, et pole olnud piisavalt hea ja küps selle jaoks. Igasugu samateemalised filmid tulevad meelde, kus selleks ajaks tuleb end hullult üles vuntsida, ja parem elu välja mõelda 😀  Ma tean, et see on jabur. Aga tunded on need mis nad on, neid kas julgeme välja öelda või mitte. Mina seekord julgen, äkki see tähendab et suudan ka muutuste poole liikuda. Mis on siis mu probleem/probleemid? Tegelikult saab selle vist ühe sõnaga kokku võtta- ebakindlus, ebakindlus välimuse, kaalu ja isegi vist sellepärast ei olen vallaline. Kusjuures kummaline, mitte kusagil mujal mind see kunagi seganud ega selliseid tundeid tekitanud pole kui mõte minna klassikokkutulekule ja öelda et oh ma vaba ja vallaline. Millest see tuleb?

Kuidas üldse ebakindlusest jagu saada ja hakata iseennest armastama just sellisena nagu ma olen?

Välimuse ja kaaluga pole ma ammu rahul olnud esimesega vist isegi rohkem kui teisega. No puudub mul stiil:( isegi kui mul kaalu rohkem kui peaks, ka sellise kehaga saab stiilselt riides käia, aga mina ei oska leida ja sobitada. Kindlasti kohati mõjutab seda ka see, et ei saa igasugu riideid endale lubada või õigemini ei raatsi. Eile tuli Avega jutuks just see, ta ta ütles väga õigesti. Ma peaksin ka omale midagi lubama, sest keha on muidu õnnetu. Kes pakuks ennast mulle stilistiks? Kõigepealt vaataks üle mu enda riidekapi, mis sobib, mis mitte mida saab sobitada. On vabatahtlike?

Kaaluga olen tegelenud või noh mis ma valetan, ma pole temaga tegelenud, lihtsalt leppinud ja õigustusi leidnud. No ei suuda, midagi ette võtta, juba pikemat aega mõtlen, et tahaks end liigutada. Ave ütles kord, kuula mida keha sulle räägib, ta ütleb mida ta soovib ( kuradi tark naine see Ave 😀 ) jah ma tunnen, et keha tahab liikuda, olen seda juba mõnda aega tundnud, aga tegudein ei jõua. Vahelepal proovisin, et igal hommikul teen kõhulihaseid isegi plänkingut olen proovinud. Aga nende kõigi asjadega on see, et mul läheb meelest ära. Mis aitaks? Uus aju? Igale poole meeldetuletused? Mu sõbranna Jaanika lubas mind hakata utsitama ja ka trenni vedama. Eks me näis, respekt kui ta seda tõesti teha suudab 🙂

Aga teema lõpetuseks, kui ma selleks ajaks (kokkutulek toimub juulis vist) saan endale enesekindluse, sobiva stiili ja keha ning mehe, siis kindlasti lähen :D:D:D Kes panustab, kui suur on see tõenäosus? 

Lisa kommentaar

